20.6.15

2 χρόνια blogging...


Σαν σήμερα 2 χρόνια πριν είχα γράψει την πρώτη μου ανάρτηση όντας νέα blogger.

Ένα χρόνο πριν , γιόρταζα αυτήν την όμορφη κίνηση παρέα με εσάς.
Η ασχολία με το blogging γενικότερα ήταν κάτι που με είχε βοηθήσει να ξεφύγω από πολλές ψυχολογικές ανασφάλειες και αδυναμίες που είχα. Βιώνοντας μια πολύ δύσκολή προσωπική και οικογενειακή φάση, βοηθήθηκα πάρα πολύ με την δικιά σας παρεούλα.

Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η ζωή μου έχει αλλάξει κατά πολύ. Εχω ξεπεράσει πολλά απο τα προβλήματα που είχα, αλλα το πιο βασικό είναι οτι επιτέλους έχω μια δουλίτσα η οποία ήταν και η αιτία να κάνω μια στροφή 180 μοιρών. Η ζωή μου πια έχει γεμίσει με στιγμές αλλά και αγαπημένα πρόσωπα που βρίσκονται ξανά στην ζωή μου και δεν αφήνουν χρόνο ούτε για αρνητικές σκέψεις.

Δυστυχώς δεν έχω πια τον απαραίτητο χρόνο να ασχολούμαι με το blogging όπως τότε και αν και στεναχωριέμαι είναι κάτι που δεν μπορώ να διαχειριστώ. Θα μου πείτε μα δεν μπορείς να βρεις μια ώρα χρόνο να κάνεις μια ανάρτηση ? Και όμως. Μέσα από την κούραση της δουλειάς δεν μένει χρόνος για σκέψεις και ιδέες.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους είχαν να πουν κάποτε μια κουβέντα εδώ μέσα, καθώς και τα άτομα που με βοήθησαν πολύ σε αυτό το όμορφο ταξίδι.
Δεν σας ξεχνάω και ούτε πρόκειται.

Θέλω να ξέρετε πως αν και δεν μπορώ να είμαι καθημερινά παρούσα στην γειτονιά όμως κάποιους απο εσας τους διαβάζω ακόμα και στα γρηγορα.

Να ειστε καλα και να περνατε ομορφα. 
Φιλακια

28 σχόλια:

  1. Μαράκι, μην έχεις τύψεις για το θέμα του χρόνου... όλοι, λίγο-πολύ, πιεσμένοι είμαστε...
    Το θέμα είναι πως όταν τελικά, ξεκλέβουμε χρόνο, περνάμε καλά μαζί, ε?!
    ;-)
    Happy blog anniversary, λοιπόν και πάντα μα πάντα να χαμογελάς, κοριτσάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ κοπελαρα μου...
      Να ξερετε πως μου λειπετε πολυ ε...
      Πολλα φιλια και να περνατε υπεροχα

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά με πολλές πολλές αναρτήσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να στε καλα κυρια Τζινα μου. Σας ευχαριστω! Φιλια

      Διαγραφή
  3. Μαράκι μου, χρόνια πολλά στο πολύχρωμο blog σου! Τα 2 χρόνια να γινουν πολλά περισσότερα... και μην σε στεναχωρεί που δε βρίσκεις χρόνο.. λίγο από 'δω, λίγο από 'κει... σημασία έχει ότι υπάρχει η παρειτσα.
    Να είσια καλά κοριτσάκι μου και το ότι η δουλειά αλλά και κάποια πρόσωπα ήταν η αιτία να κάνεις στροφή 180 μοιρών στη ζωή σου, αυτό μόνο θετικό είναι.
    Κράτα γερά και να χαίρεσαι τις στιγμές! Αυτό είναι άλλωστε η ζωή -μας-, στιγμές! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ με νιωθεις το ξερω Μαρακι..παντως σε ζηλευω που προλαβαινεις τοοοοσα πραγματα μαζι.
      Μακαρι να ειχα και εγω τοση ορεξη και ενεργεια αλλα δυστυχως η δουλεια την παιρνει ολη
      Φιλια Σκορπινα μου ομορφη

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη!!!
    Χρόνια πολλά στην σελίδα σου!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά στο blog!
    Nα περνάς όμορφα, να είναι η ζωή σου γεμάτη κι εμείς,
    εδώ θα είμαστε..
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχουλες σου.
      Να εισαι καλα.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!!!
    Χαίρομαι πολύ που βρήκες τον εαυτό σου και είσαι χαρούμενη..!
    Τα καλύτερα εύχομαι....φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρισρψ πολυ Ωραιοζηλη μου.
      Να εισαι καλα.
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά κοπέλα μου!!
    Να είσαι γερή και δυνατή και σύντομα να βρεις τις ισορροπίες μεταξύ δουλειάς και δημιουργικών δραστηριοτήτων!
    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ για τις ευχουλες σου!
      Φιλια πολλα καλη μου και να σε παντα τοσο positive :)

      Διαγραφή
  8. Μαράκι μου χαίρομαι που είσαι καλά που έχεις μια δουλειά που σε γεμίζει και που έχεις αγαπημένους ανθρώπους γύρω σου.
    Εύχομαι να περνάς πάντα καλά και κάπου κάπου να μαθαίνουμε νέα σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου καλησπερα. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
      Να ξερεις πως βρισκομαι παντα εδω γυρω πα ρολο που δεν δηλωνω την παρουσια μου συχνα.
      Δεν ξεχναω ποτε ποσες ομορφες στιγμες μου προσφερε η μικρη μας γειτονια.
      Πολλα φιλια !

      Διαγραφή
  9. Α είσαι μωράκι εσύ! Εγώ έκλεισα τα δυόμιση! :)) Να τα εκατοστήσει το μωρό μπλογκάκι και να γίνει πολύ-πολύ μεγάλο! Φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρονι μου εσυ! Ευχαριστω βρε τρελλοκοριτσο.
      Μικρο μικρο δεν με λες αλλα τελοσπαντων. Χεχεχε
      Καλα να περνας και να μας χαριζεις συνεχως στιγμες γελιου γιατι το χρειαζομαστε
      Μακια πολλα πολλα

      Διαγραφή
  10. Βασιλικη22/6/15, 1:54 π.μ.

    Χρονια πολλα στον διατυπωμενο προσωπικο ιστοτοπο σου.
    ευχομαι να ξεκλεβεις χρονο και παντα να βαζεις ομορφες αναρτησεις-θεματα.
    να τα λεμε-μιλαμε.
    χαιρομαι που επανηλθες στα ζυγια σου.
    υγεια-χαρα και καλο καλοκαιρι ευχομαι.
    πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Βασιλικη μου και για τις ευχες και για το περασμα απο το σπιτακι μου
      φιλακια

      Διαγραφή
  11. Χρονια Πολλα
    Το blog νατα 100στήση! (κι εσυ)

    Καταλαβαινω την έλλειψη χρόνου που έχεις κι εγω την εχω
    για τον ίδιο λογο (προς το παρον)
    λογο κούρασης..

    Να εισαι παντα καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Μορφεα μου.
      Χαιρομαι που με καταλαβαινεις. Χεχεχε
      Να εισαι καλα .
      Φιλια

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο blog σου!!!
    Εύχομαι σύντομα να μπορέσεις να κάνεις περισσότερες αναρτήσεις!!!
    Νάσαι καλά!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Στελλα μου.
      σε ευχαριστω για τις ευχες σου
      καλα να περνας
      φιλια

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο blog σου!
    Μη στενοχωριέσαι, τα δεδομένα αλλάζουν συχνά στη ζωή και προσαρμοζόμαστε όλοι καταλλήλως.
    Σημασία έχει ότι όλα σου πάνε καλά... Όταν θα βρεις χρόνο για αναρτήσεις, εδώ θα είμαστε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω