16.8.14

Θέλω κοντά σου να μείνω....


Αυτό το τραγούδι το αγαπώ, όπως αγαπώ και τις στιγμές μας..
Θέλω να το αφιερώσω σε σένα...

Σε σένα που είσαι τα πάντα,
σε σενα που εισαι εδώ έστω και νοερά,
σε σένα που είσαι γλυκός και τρυφερός,
σε σένα που με κάνεις να αισθάνομαι σημαντική,
σε σένα που με ακούς και ας μην με βλέπεις, 
σε σένα που ξενυχτάς μαζί μου,
σε σένα που δέχεσαι τις ιδιοτροπίες μου,
σε σένα που είσαι τόσο μοναδικός για μένα..


Δε ζω χωρίς εσένα ούτε λεπτό
Αγάπη μου της μοίρας ήταν γραφτό.

Θέλω κοντά σου να μείνω
Θέλω σκιά σου να γίνω
Κάθε πληγή ν’ απαλύνω
Που σε πονά...

Τα βλέφαρά μου να κλείνω
Να με φιλάς και να σβήνω
Θέλω κοντά σου να μείνω
Παντοτινά...!

Σε νιώθω, σε λατρεύω και σε ποθώ
Κι αν κάποτε σε χάσω θα τρελαθώ.

Θέλω κοντά σου να μείνω
Θέλω σκιά σου να γίνω
Κάθε πληγή ν’ απαλύνω
Που σε πονά...

Τα βλέφαρά μου να κλείνω
Να με φιλάς και να σβήνω
Θέλω κοντά σου να μείνω
Παντοτινά...!


Ματάκια μου.....

13 σχόλια:

  1. Υπέροχο, αγαπημένο τραγούδι.....!
    Καλό σου βράδυ Μαράκι μου.....Χρόνια πολλά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρωτας, έρωτας..είναι η πηγή ζωής για νέους σαν κι εσένα γλυκιά μου!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρωτας, έρωτας..είναι η πηγή ζωής για νέους σαν κι εσένα γλυκιά μου!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο τραγούδι και τόσο αγαπημένο
    Χρόνια σου πολλά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου κάπως ετεροχρονισμένα
    σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλά

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα αυτά που μας έβαλες και στις δύο αναρτήσεις σήμερα, τα ήξερα απο παλιά και μου άρεσαν!

    Καθυστερημένα χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μαράκι μου γλυκό καλημέρα ωραία επιλογή φιλιά και ελπίζω να εισαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρακι μου τι όμορφο κομμάτι. Νοσταλγκικό μιας άλλης εποχής πανέμορφης.
    Να περνάς υπέροχα με το σύντροφό σου γιατί το αξίζεις.
    Καλή μας εβδομάδα :)
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστω ολους για τα ομορφα σχολια σας..
    Συγνωμη μου δεν απανταω στον καθενα ξεχωριστα αλλα λογω δουλεια εχω πολυ λιγες ωρες πλεον στην διαθεση μου και δυστυχως εχω παραμελησει και το σπιτακι μου...
    Φιλια πολλα σε ολους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάρα πολύ όμορφο τραγούδι Μαράκι μου!
    Την καλημέρα και τα φιλιά μου σου στέλνω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχο τραγούδι Μαρία μου!
    Και πολύ τυχερός εκείνος που του το αφιερώνεις! :)
    Ελπίζω να είσαι καλά και να μην κουράζεσαι πολύ.. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι πραγματικά να πιάνουν τόπο τα λόγια σε αυτόν που το αφιερώνεις
    Θαυμάσια επιλογή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σας ευχαριστω και παλι για τα ομορφα σχολια. να ειστε ολοι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω