20.8.14

Σκέψεις μου: Περί ζωής...


Ζήσε την ζωή σου με σύνεση.....
Προτού σταματήσεις να:

κοιτάς
αναπνέεις
χαμογελάς
εύχεσαι
αγαπάς
ζητάς
γεύεσαι 
ερωτεύεσαι
χαίρεσαι
ελπίζεις

Κάποιοι άνθρωποι απο εμάς στον κόσμο αυτό υποφέρουν..
μη γνωρίζοντας τι παει να πει υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη..
Δεν μιλάω μόνο για τους φτωχούς, αλλα και για τους άλλους 
που μόνο μέλημα τους είναι τι μάρκα είναι το ρούχο τους, 
το παπούτσι τους και η τσάντα τους, 
που θα περάσουν τις διακοπές τους και που θα φάνε τα λεφτά τους.


Γίνε άνθρωπος απλός και σωστός.
Γίνε πηγή έμπνευσης και δημιουργίας.
Γίνε όνειρο και σκοπός κάποιου που πραγματικά σε εκτιμά.
Χάρισε ένα χαμόγελο και δώσε μια αγκαλιά.
Κοίταξε γύρω σου και σκέψου...
Τι πραγματικά αξίζει σ αυτη τη ζωή. 


Κάθε μέρα συνειδητοποιώ πόσο αγαπάω την ζωή.. ακόμα και με τα προβλήματα της.
Μ αρέσει η λάμψη της, η ζωντάνια και η ζωηράδα της, ο ήλιος, ο ουρανός, ο καθαρός αέρας,
τα βουνά, τα δέντρα, τα πουλιά.. 
Μ αρέσει να βλέπω την κίνηση στον δρόμο, να κοιτάω μια μαμά να παίρνει βόλτα το μικρό της, ένα παππού να κρατάει απ το χέρι την γιαγιά.
Τόσα πράγματα απλά και όμως τόσο σημαντικά.


Ξέρω χάθηκα από την γειτονιά μας που τόσο αγαπώ, μα δεν το κάνω ηθελημένα.
Αυτό τον καιρό με απασχολούν πολλά...
Είναι απ τη μια η δουλεια, ειναι απ την άλλη η ζέστη, η στεναχώρια και η πεσμένη διάθεση, ...
Το μόνο που με νοιάζει πλέον είναι να έχω την υγεία μου..
Χωρίς να θέλω να αναφερθώ σε λεπτομέρειες.
Λυπάμαι μόνο που άργησα να καταλάβω την σημασία της λέξης ΥΓΕΙΑ.

Εύχομαι σύντομα να βρω την όρεξη και την διάθεση να επιστρέψω πάλι εδώ κοντά σας...
Να περνάτε όσο πιο όμορφα μπορείτε...
Καλή σας μέρα...

24 σχόλια:

  1. Αυτό που αξίζει περισσότερο απ' όλα είναι η ίδια η ζωή.Και για να τη ζήσουμε είναι απαραίτητη η υγεία.Όλα τ' άλλα προβλήματα θα υπάρχουν για να ψάχνουμε τις λύσεις τους.Κάποιο απ' όλα αυτά μας κάνει να μην έχουμε διάθεση και ν' απέχουμε.Όλα χρειάζονται το χρόνο τους.Όταν όμως δεν είμαστε υγιείς, τότε δε θα μπορούμε να τα λύσουμε.Το καταλαβαίνουμε αυτό όταν μας λείπει.Μερικές φορές αρκεί που το καταλαβαίνουμε έστω και καθυστερημένα.Να 'σαι πάντα καλά πάνω απ' όλα κι όλοι μαζί είμαστε δίπλα σου σε κάθε δύσκολη στιγμή!Θα σε περιμένουμε να γυρίσεις!Στέλνω την καλημέρα μου με χαμόγελα μήπως καταφέρει να σου φτιάξει τη διάθεση!!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικο μου, εχεις δικιο και συμφωνω απολυτα .
      Ομως καποιες καταστασεις στην ζωη μας εχουν κανει ετσι και προσπαθουμε μεσα απο θετικα στοιχεια να επανελθοθμε.
      το ελπιζω παντως
      καλα να περνας και καλο μηνα να εχεις

      Διαγραφή
  2. καλημέρα εννοείται πρώτα η υγεία σου και μετά όλα τα άλλα ... να μην αγχώνεσαι για τίποτα
    ευχομαι η δουλειά να πηγαίνει καλά και να περνάς όμορφα ... με τη ζέστη υπομονή μαράκι μου γλυκό πολλά φιλιά πολλά χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Νικολα μου, σιγα σιγα βρισκω τον χρονο μου ευτυχως
      φιλακια

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου σου εύχομαι να είσαι υγιής, χαρούμενη και να περνάς καλά!!!
    Φιλούθκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Στελλα μου καλη!
      Σε ευχαριστω πολυ πολυ
      φιλια πολλα

      Διαγραφή
  4. Η Υγεία (σωματική και ψυχική) είναι το σημαντικότερο πράγμα αλλά δεν το έχουμε καταλάβει!
    Κοριτσάκι μου, πάρε τον χρόνο σου για να σταθείς ξανά ακόμα πιο δυνατή!
    Κοίτα να περνάς όσο πιο καλά γίνεται και χαμογέλα με τα πιο μικρά πραγματάκια και άσε τους υπόλοιπους που δεν καταλαβαίνουν να απορούν!
    Σου στέλνω την αγάπη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου γλυκο. Ξερω πως εσυ με νιωθεις.
      Δεν θα πω κατι περισσοτερο
      Σε ευχαριστω πολυ καρδια μου
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μου, πάρε το χρόνο σου!
    Χάρηκα και μόνο που προχτές βρήκες θετικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής σου!
    Κρατήσου κι όλα θα βρουν το δρόμο τους αγάπη!
    Φιλί κι αγκαλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανουλιτσα κρατιεμαι οσο μπορω. αλλα τα νευρα μου ειναι τεντωμενα καθε μερα..
      φουλ εκμεταλλευση σου λεω απο ολες τις αποψεις.
      κανω υπομονη ομως η ατιμη. εχω αλλη επιλογη ?
      πολλα μακια

      Διαγραφή
  6. Χελόου Μαράκι, δε σου ευχήθηκα εγκαίρως για τη γιορτή σου. Σου εύχομαι τώρα. ¨Οπως τα λές είναι. Εύχομαι να πηγαίνει καλά η δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχεις Χριστινακι μου. Ετσι και αλλιιως δεν γιορταζα εκεινη την μερα.
      Σε ευχαριστω παντως
      φιλια πολλα

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα μας Μαράκι! Συμφωνώ απόλυτως με τα όσα γραφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου γι' αυτό είναι πάντα η πρώτη λέξη στις ευχές! Με ηρεμία αντιμετώπισε όλα, να σκέπτεσαι θετικά και να λες : κι αυτό θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο κανω κυρια αχτιδα μου, απλα ελπιζω να μην κανω χειροτερο κακο στο τελος...
      θα δουμε
      σας ευχαριστω πολυ

      Διαγραφή
  9. Χαμογέλα και όλα θα περάσουν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη ανάρτηση!

    Η υγεία όντως είναι το πολυτιμότερο αγαθό, σωματική αλλά και ψυχική. Όσο για τη διάθεση, μπορούμε να κάνουμε ντουέτο..

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καλυψες σε τοσο λιγες γραμμες Γιωργο μου :)
      να εισαι καλα
      φιλια και σε ευχαριστω

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη η ανάρτηση σου.....μου άρεσε πάρα πολύ....!!!! Και το κείμενο και οι φωτογραφίες....συμφωνώ απόλυτα πρέπει να μάθουμε να ζούμε την ζωή μας!!!
    Εύχομαι να έχεις την υγεία σου και να σε έχουμε σύντομα κοντά μας.......!
    Φιλιά πολλά Μαράκι μου :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Ωραιοζηλη, σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια
      Να εισαι καλα κοριτσι μου
      Σε ευχαριστω
      Φιλακια

      Διαγραφή
  12. Αξία στην ίδια την ζωή δίνει ο άνθρωπος !
    Η υγεία σε σώμα και μυαλό την συντηρεί και την θρέφει!
    Κάθε μέρα επιβάλετε να έχουμε σκοπό να δούμε και τον αυριανό ήλιο να ανατέλλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια τα λες Αλεξανδρε
      Σε ευχαριστω για το σχολιο

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω