24.6.14

Ενα μικρό πακέτο....2 μικρά πακέτα...3 μικρά πακέτα...4 μικρά πακέτα....

Και ένα μεγαλύτερο!
Σήμερα ήταν η μέρα των πακέτων..

Εκει που κατάφερα επιτέλους να κοιμηθώ μετά απο ενα δύσκολο βράδυ, ξαφνικά νιώθω κάτι να με αγγίζει..
Ξυπνάω και βλέπω απο πάνω μου τον αδελφό μου να με σκουντά για να μου πει έχεις πακετάκια..
Καλά Χριστιανέ μου. δεν περίμενες να ξυπνήσω πρώτα? 
Τα πήρα και τα έβαλα κάτω από το μαξιλάρι και κοιμήθηκα παρέα μαζί τους. Χαχαχα
Ξυπνώντας αργότερα μου φέρνει και ένα μεγαλύτερο φάκελο, που οκ δεν ήταν ακριβώς φάκελος αλλα μια διπλωμένη τσαντούλα..

Υπέθεσα τι ηταν και δεν διαψεύστηκα.
Η αγαπημένη κυρία Χαρά από το όμορφο blog Καν 'το μ αγάπη μου έστειλε ένα πανέμορφο δωράκι.
Μια όμορφη, χρωματιστή και καλοκαιρινή χειροποίητη τσαντούλα.
Εννοείται με τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά χρώματα.

Κυρια Χαρα μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ !!!! 


42 σχόλια:

  1. Με γεια και καλοφόρετη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο πράγματα να παίρνεις δωράκια και ειδικά όταν είναι και χειροποίητα!
    Κάποιος έχει βάλει την αγάπη του για να φτιάξει κάτι για σένα!
    Μοναδικό!
    Να την χαρείς την τσαντούλα σου Μαράκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενακι μου σε ευχαριστω/
      Ειναι οντως πολυ ομορφο να σου φτιαχνουν κατι με αγαπη...
      Πολλα φιλια !

      Διαγραφή
  3. Να την χαρείς Μαρία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι, να χαρείς την όμορφη τσαντούλα σου, καμωμένη με αγάπη από την Χαρά.
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oμορφιές:))
    Καλησπέρα Μαράκι μου!
    *και σε μένα κόλλησε ο blogger τελικά...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το κοριτσι μου!!
      Ευτυχως ολα καλα σημερα.Μας εκανε την χαρη !
      Φιλια Αμυ μου

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η τσάντα....δεν μπορείς να πεις, ωραίο ξύπνημα είχες :))))
    Άντε και καλές βόλτες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιο ωραιο Ωραιοζηλη μου αλλα τον υπνο μου τον ηθελα..Χεχε
      Πολλα φιλια κοριτσι μου

      Διαγραφή
  7. ΄Μπράβο Μαρία μου, να τη χαρείς τη τσαντούλα σου, πανέμορφη είναι!
    (έχω δύο απορίες άσχετες:
    από χτες γιατί τα σχόλια μου έρχονται διπλά στο μέιλ ;
    και δεύτερον γιατί μου έρχονταν σχόλια από αναρτήσεις που δεν είχα σχολιάσει όπως αυτή εδώ;;)

    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you mammy ! ]
      Νομιζω το λυσαμε τελικα το προβλημα ε ???
      Μακια

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος24/6/14, 8:17 μ.μ.

    Με γεια το πανέμορφο δωράκι σου Μαρία μου!! Πολύ γλυκά τα χρώματά του!! Να την χαρείς σε ευχάριστες βολτούλες!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος24/6/14, 10:41 μ.μ.

    Με γεια σου Μαρία! Είναι ίσως η πιο όμορφη καλοκαιρινή, νεανική τσάντα που έχω δει!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι φανταστικη..Και απο κοντα ακομα πιο ομορφη
      Ευχαριστω Αθηνουλι μου
      Μακια

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφο το δώρο σου!
    Καλοφόρετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά την ανάρτησες;;;;χαχαχαχα Εγω χαίρομαι αν σ άρεσε Μαράκι μου,πράγματι είναι φτιαγμένη με πολύ αγάπη για ΣΕΝΑ!!!
    να τη χαρείς σ ε ατέλειωτες καλοκαιρινές βόλτες στην όμορφη Κύπρο μας!
    Φιλάκια πολλααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειται πως την αναρτησα..Σας το ειχα πει κιολας..Χεεχε..Ευχαριστω πολυ για ακομα μια φορα !
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  12. Αφού δεν είναι πακέτα τσιγάρων, ευπρόσδεκτα χεχε! Μπράβο για το δώρο!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τί πανέμορφη τσαντούλα φτιαγμένη από τά χεράκια τής ξαδέφης ,Χαράς!!Νά τήν χαρείς Μαρία μου!!Καλές βόλτες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ειστε συγγενεις DIMI μου ? Ιδεα δεν ειχα.. ΕΙναι οντως πανεμορφη οπως και ολα ολα φτιαχνει..
      Πολλα φιλια και ευχαριστω

      Διαγραφή
  14. Με γεια, να τη χαρείς! Είναι πολύ-πολύ όμορφη, μπράβο στη Χαρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο χαίρομαι για σένα Μαρία μου πραγματικά είναι μια πολύ όμορφη τσάντα φτιαγμένη με αγάπη από τα χέρια της Χαράς !!!
    Να την χαρείς στις βόλτες σου στην πανέμορφη Λεμεσό!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω κυρια Νικολ .
      Ειναι οντως απιστευτη η τσαντουλα..
      I m inlove :D χαχαχ
      ΦΙλακια

      Διαγραφή
  16. Με γεια σου! Όταν μάλιστα το δώρο είναι φτιαγμένο για σένα με αγάπη τότε είναι πολύτιμο.
    Ώστε κοιμήθηκες με δωράκια κάτω από το μαξιλάρι .............ούτε Χριστούγεννα να ήταν!
    Μπράβο σου
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα δεν ειχα ορεξη να τα ανοιξω εκεινη την στιγμη οποτε τα εβαλα εκει..
      Σε ευχαριστω πολυ Αννα μου΄
      Φιλακια

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος25/6/14, 7:55 π.μ.

    Με γεια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η τσάντα είναι πανέμορφη. Να την χαρείς κάνοντας βόλτες στην εξίσου πανέμορφη Κύπρο μας!!!!
    Φιλούθκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελεανα μου..
      Τα μικρα πακετακια ηταν δωρακια απο μενα σε μενα..χαχαχα
      Φιλια

      Διαγραφή
  20. Όμορφη η τσαντούλα σου! Να την χαρείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω