18.5.14

Το ερωτηματολόγιο του Προύστ!



Σήμερα αποφάσισα να καταπιαστώ με ένα ερωτηματολογιο που έχω ακούσει πολλά και διάφορα 
γι αυτο.. 
Είναι το λεγόμενο ''Ερωτηματολόγιο του Προύστ'' που  λέγεται οτι δεν ήταν δικό του αλλά προϊόν λευκώματος της φίλης του Αντουανέτ Φώρ στο οποίο ο ίδιος απάντησε, και η αίγλη του ονόματος του συγγραφέα το διαιώνισε και του το καταχώρισε

Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο  προκαλεί ποικίλα συναισθήματα στον κάθε ένα από μας καθώς προσπαθεί να αποκαλύψει στοιχεία του εαυτού μας που ίσως δεν θέλαμε να μαθευτούν ποτε.

Υπάρχει σε δύο εκδοχές και εγώ αποφάσισα να απαντήσω στα πιο σύγχρονα ερωτήματα που αν και είναι πολλά (41) σιγά σιγά τα κατάφερα. 


3....2.....1.....Πάμε.. !!!!!

1. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία?
Ακούγοντας την λέξη ευτυχία αυτό που μου έρχεται κατα νου είναι μια ευτυχισμένη οικογενεια.
Ένας σύντροφος να σε αγαπα, να σε εκτιμά και να θέλει να ζήσετε μαζι εκπληρώνοντας τους κοινούς σας στόχους. 

2. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας?
Ο θάνατος και η μοναξιά.

3. Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο?
Δύσκολη ερώτηση. Θα πω.. την γιαγιά μου.

4. Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι αυτό?
Στο ότι άφησα άτομα να με πληγώσουν χωρίς να το αξίζω.. 

5. Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους?
Για την περηφάνια και τον εγωισμό τους. 

6. Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο?
Δεν ξερω. Κάποιους απο τους πολιτικούς μας σίγουρα.

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα?
Ουυυ..Που να διαλεξω τώρα με τόσα που μ αρέσουν. Λοιπον θα πω το. ''Κανείς δεν μπορεί να με πληγώσει χωρίς την συγκατάθεση μου'' ( Μαχατμα Γκάντι ). 

8. Τι νοσταλγείτε περισσότερο?
Τον εαυτό μου όπως ήταν κάποια χρόνια πριν.

9. Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που κάνετε?
Εγω και η ξαδέλφη μου στην εφηβεία μας ''σπιτώσαμε'' δύο αγόρια στο σπίτι  στο χωριό χωρις την άδεια των γονιων μας.Μην ρωτήσετε το αποτέλεσμα οταν το έμαθαν :p

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι?
Η διαδρομή Κύπρος-Χαλκίδα όταν ήμουν σε σχέση με κάποιον απο κει.

11. Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή?
Την υπομονή.  

12. Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας?
Θα πω αυτό που λένε οι άλλοι για μένα.. Η γλυκύτητα μου :)

13. Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον?
Την ευγένεια, την ειλικρίνεια και το χιούμορ. 

14. Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας?
Την επιθυμία τους να μοιραζόμαστε μαζί τις στιγμές μας.. Είτε καλές είτε κακές.

15. Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει?
Να είμαι ο εαυτός μου.

16. Πότε κλάψατε για τελευταία φορά?
Κλαίω καθημερινά, οπότε θα πω...σήμερα.

17. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα?
Οτι το να είσαι διάσημος σημαίνει οτι είσαι και ευτυχισμένος.

18. Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας?
Ρομαντική, ευαίσθητη, αληθινή, φοβιτσιάρα, αγχώδης. 

19. Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι?
Τι είναι αυτο είπαμε ? 

20. Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας?
Τι ερώτηση και αυτή.. Ξερω γω ? Κανένα στρατιωτικό εμβατήριο η κάποιο τραγούδι της Adele ( μπαλαντα). 

21. Ποιο είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο σας?
Εχω και τίποτα? Ας πούμε το αυτοκίνητο μου γιατί χωρις αυτο.. Δεν θα πήγαινα πουθενά. 

22. Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας?
Να είσαι σε ένα γάμο ή σχέση χωρίς να αισθάνεσαι τίποτα για τον άνθρωπο που είστε μαζι.

23. Πού θα θέλατε να ζείτε?
Σε ένα μικρό οικισμό μέσα στο δάσος!

24. Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση?
Το ίντερνετ εννοειται και το blogging. 

25. Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα?
Αν ειναι για την προστασία του εαυτού μου η κάποιου αγαπημένου προσώπου. 

26. Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας?
Τα περιττά μου κιλά που δυστυχώς είναι αρκετά.

27. Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά?
Έλεος, συνάχτου(μαζέψου), ελα ρε, ουυυυ μηδέν ! 

28. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο?
Που δεν είχα το κουράγιο και το θάρρος να φροντίσω τον εαυτό μου όπως έπρεπε και τότε που έπρεπε.

29. Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας?
Αγαπάω την ζωή γενικά. 

30. Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένος?
3 χρόνια πριν με ένα πολύ σημαντικό άνθρωπο που δυστυχώς οι καταστάσεις μας χώρισαν.

31. Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε?
Θα θελα να μπορούσα να τραγουδάω γιατί ειναι ενας τροπος να εκφράζεις τα συναισθήματα σου. 

32. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς?
Ο Paulo Coelho

33. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας?
Ο Σουπερμαν.

34. Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωές σας?
Οι άνθρωποι που έχουν σαν καθήκον να σώζουν ζωες ( πχ. γιατροί, πυροσβέστες)

35. Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα?
Μμμμ.. Δανάη, Νεφέλη, Βαλεντίνα, Άγγελος, Αλέξανδρος, Κωνσταντίνος.

36. Τι απεχθάνεστε περισσότερο?
Το ψέμα, την υποκρισία και το κουτσομπολιό.

37. Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση?
Ωραια ερωτηση ! Οκ, η κατάσταση μου δεν είναι και η καλύτερη αφού είμαι σε μια περίεργη φάση άγχους και φοβίας. 

38. Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό?
Την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρίσκομαι αυτή την στιγμή και κάποια στοιχεία της εξωτερικής μου εμφάνισης.

39. Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένειά σας, τι θα ήταν αυτό?
Θα ήθελα να προσπαθούσαμε να έχουμε πιο συχνές οικογενειακές στιγμές γιατι είναι κάτι που μας λείπει πολύ.

40. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία?
Μέχρι τωρα καμία. Ίσως την αντοχή μου σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις. 

41. Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε?
Πιστέυω πως θα ήθελα να είμαι άνθρωπος αλλα και πουλι να μουν παλι δεν θα με χαλούσε αφού θα μου άρεσε να είχα την ικανότητα να πετάω. 

Τέλος. 


Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο. 
Όσοι θέλετε μπορείτε να πάρετε τις ερωτήσεις είτε απο δω είτε απο το ιντερνετ και να τις απαντήσετε :)

22 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαρακι!! Στις περισσοτερες απαντησεις ειναι σαν να βλέπω να απαντα ο εαυτος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε.. Σκορπινα και συ μηπως κοριτσακι μου ? Χεχε
      Καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου.
    Θέλεις λίγη καλή διάθεση και προσπάθεια για να ξεπεράσεις την 2η, αλλά να είσαι βέβαιη ότι μπορείς !!!
    Καλό και όμορφο απογευματάκι Κυριακής να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εχεις τον τροπο βρε Αλεξανδρε μου πες μου τον και μενα..
      Καλη εβδομαδα φιλαρακι μου γλυκο.
      Φιλακια

      Διαγραφή
  3. Μήν κλαίς Μαράκι μου!Πάντα νά γελάς!!Μού άρεσαν οι απαντήσεις σου!Κύπρο-Χαλκίδα!!Μεγάλη διαδρομή!!
    Νά είσαι πάντα αισιόδοξη σού εύχομαι!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Dimi οσο μπορω γελαω.. ΕΙναι κατι που με βοηθα παρα πολυ. Αλλα και το κλαμα με βοηθαει επισης στον να βγαλω απο μεσα μου πραγματα..
      Σε ευχαριστω πολυ !
      Καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, προσωπικά εξέλαβα μία αυθεντικότητα και αμεσότητα από τα γραφόμενά σου και θαυμάζω το ότι είχες τη δύναμη να εξωτερικεύσεις κάποια πράγματα.

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρστω πολυ Γιωργο μου για τα οσα ειπες..
      Εννοειται πως θα απαντουσα τις ερωτησεις ακριβως οπως πρεπει . Δεν υπαρχει λογος να κρυψω γεγονοτα και καταστασεις απο την στιγμη που τις εχω βιωσει.
      Καλη σου εβδομαδα!

      Διαγραφή
  6. Εσύ απάντησες και εμείς μπορέσαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Λιγο περιεργες οι ερωτησεις αλλα ναι. μαθατε καποια πραγματα για μενα,.

      Διαγραφή
  7. χεχε Τις περισσότερες θα τις απαντούσα κι εγώ για σένα ! :))) Ειδικά για το ταξίδι Κύπρος Χαλκίδα :))) Χάρη σε αυτό σε γνώρισα κι από κοντά!
    Μαρία είχαμε κάνει μία εκδοχή του ερωτηματολογίου εγώ και η Πέτρα συνεργατικά , είχε πολύ πλάκα...
    http://princess-airis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8.html

    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Εσυ με εμαθες τοσα χρονια πια.. Σιγουρα θα τις απαντουσες ανετα για μενα..
      Αχ αυτο το ταξιδι.. Ηταν οντως ξεχωριστο.Μπορει να εγινε οτι εγινε στην τελικη μα αξιζε τον κοπο..
      ΕΜπειριες ειναι ολα μανουλα μου..
      Θα ριξω σε καποια φαση μια ματια και στο δικο σας
      Πολλα φιλια και περαστικα στην μανουλα

      Διαγραφή
  8. Ωραία η ιδέα σου...η αλήθεια είναι πως συμφωνώ στα περισσότερα μαζί σου....μου άρεσε πολύ η απάντηση στο 8.
    Καλό βραδάκι Μαράκι...να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ωραιοζηλη μου ! Θα ηθελα πολυ να σε δω να απαντας αυτες τις ερωτησεις
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος19/5/14, 2:23 μ.μ.

    Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο περισσότερο Μαρία μου!! Σε πολλές απαντήσεις σου το ίδιο θα απαντούσα κι εγώ!!!
    Εύχομαι πάντα να βρίσκεις λόγους κι αιτίες να χαμογελάς κι ότι σε ρίχνει να βρίσκεις το κουράγιο να το πολεμάς και να το νικάς!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι οι ευχες σου να γινουν πραγματικοτητα Μαριλενα μου..
      Το εχω τοσο αναγκη..
      Σε ευχαριστω παρα πολυ
      Φιλακια

      Διαγραφή
  10. A, τώρα μόλις είδα αυτή την ανάρτηση.
    Κοίτα να δεις! Πέρσυ είχα ανεβάσει κι εγώ μια τέτοια παρόμοια ανάρτηση (http://www.syllegw-stigmes.gr/2013/10/40.html) έτσι για πλάκα, για να "ψυχολογήσω-κάνω ψυχανάλυση" στον εαυτό μου, για μία ακόμη φορά!
    Πόσο μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και πόσο πραγματικά κατάλαβα για μια ακόμη φορά, πόσο αξιολάτρευτο πλάσμα είσαι βρε Σκορπίνα μου.
    Πόσο θα ήθελα να σε γνωρίσω και από κοντά!
    Σχεδόν σε όλες τις απαντήσεις σου, βλέπω τον εαυτό μου!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου ειχα δει πριν λιγες μερες την αναρτηση σου αυτη :)
      Την διαβασα.. λατρεψα επισης τις δικες σου απαντησεις..
      Σαν σκορπινες εχουμε πολλα κοινα οντως !
      Με τιμας τοσο με τα καλα σου λογια !
      Αντε σε περιμενω στην Κυπρο να γνωριστουμε με μεγαλη μου χαρα!
      Πολλα φιλια ομορφια μου

      Διαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω