20.2.14

Σε σενα...




Πάνε μέρες που οι δρόμοι μας χωρίσανε.
Σε φέρνω στην σκέψη μου,κάθε μέρα όλο και πιο πολύ, 
κάθε λεπτό, δευτερόλεπτο.
Μου λείπεις.Που να σαι;
 Ξέρω πως σήμερα θα περάσεις όμορφα. 
Σ αρέσουν εσένα αυτα.. 
Ρωτάω τον εαυτό μου, ''γιατί'' ;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε ως εδώ ;
Γιατί έπρεπε να μάθω τα ψέματα σου;
Σε πίστεψα και χάθηκα στις σκέψεις πως ήμουν κοντά σου. 
Πως ήσουν μόνο δικός μου.
Εξάλλου, αυτό πίστευα.. εδώ και καιρό. 
Εσύ με άφησες να το πιστεύω. 
Προσπαθώ να βρω ελαφρυντικά. Πόσο λογικό είναι; 
Δεν ξέρω.. Ξέρω μόνο πως είσαι μέσα μου, δεν φεύγεις. 
Και αυτό είναι που πονάει πολύ.
Πονάει, με κατατρώει, πονάει γιατί ένα κομμάτι μου ήταν δικό σου. 
Πονάει γιατί έκανε τα πιο όμορφα όνειρα
 και ας ξέραμε πως δεν θα γίνονταν πότε πραγματικότητα.
Πονάει γιατί.. 
Σ αγαπάει..








8 σχόλια:

  1. Πονάει.............πάντα η αγάπη όταν δεν είναι με το ταίρι της πονάει............Μα ο χρόνος γιατρεύει.......ή έστω επουλώνει. Εξάλλου ποια αγάπη μπορεί να ζήσει πάνω σε ψέματα;;;;;;; Σκέψου αυτό και διασκέδασε απόψε. Το χρειάζεσαι
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πονάνε πιο πολύ τα ψέματα ... ειναι σαν να ακυρώνει όλα όσα έζησες. ειναι λες και ξαφνικά δεν γνωρίζεις τον ανθρωπο σου .. κατι τέτοιες μέρες ;όμως είναι που τα σκέφτεσαι και σε πέρνει απο κάτω. το ξέρω πως σιγά σιγά όλα θα είναι απλα μια ανάμνηση.. περιμενω...

      Διαγραφή
  2. Θαυμάσιος στίχος !! Πονάει γιατί.. !!!
    Ευχαριστούμε πολύ !!
    Καλό βραδάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα περάσει κι αυτό...κι ας πονάει...
    Πολύ όμορφο Μαρία και ο Ρέμος πολύ αγαπημένος.
    Φιλιά και ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι η ζωή φίλη μου, πολλές φορές πονάει και πονάει πολύ.. Θα'ρθουν όμως και οι χαρούμενες μέρες και οι αλήθειες και τότε.. όλα τα άσχημα θα'χουν μείνει στο παρελθόν! Μόνο να περιμένεις και πάνω απ'όλα... ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστω marie μου...απλα καποιες στιγμες αδυναμιας δυστυχως δεν τις διαλεγουμε κ μας λυγιζουν μονο με την σκεψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω