6.2.14

Λιλά διαγωνισμός απο ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ




Κάνοντας μια βολτούλα σε διάφορα blogs 
έπεσε το ματακι μου 
σε ένα εικονακι για διαγωνισμό από το Δελφινάκι. 
Λέω, γιατί όχι ? 
Ας δοκιμάσω και εγω την τύχη μου.
Μ αρεσει έτσι κι αλλιως να φωτογραφίζω 
οπότε το είδα σαν μια ευχάριστη πρόκληση.. 

Δελφινάκι μου συμμετέχω με τις πιο κάτω φωτογραφιούλες!




 Λοιπον, αυτές οι μπότες θυμάμαι αγοράστηκαν  τυχαία 
πριν περίπου 3 χρονια. 
Θυμάμαι είχαμε μπει με μια φίλη σε ενα καταστημα 
για να αγοράσει κάτι αυτή 
και λέω ας ρίξω μια ματιά και εγώ. 
Κοιταω, κοιτάω και τσουπ πεφτει το ματακι μου σαυτές.
Μου έκανε εντύπωση θυμάμαι το έντονο αυτο μωβ χρωματάκι 
που πρώτη φορά μ άρεσε σε παπουτσάκι και αποφάσισα να τις πάρω !!




Μοβ πουκαμισο-μπλουζάκι 
το οποίο το είχα πάρει απο ένα κατάστημα αγαπημένο 
που ετοιμαζόταν να κλείσει.





Αγαπημένα μπιζουδάκια το καθένα δώρο από φιλους. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω