15.8.13

Περιμένοντας τις διακοπες...




Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να ανυπομονώ να τελειώσει το σχολείο και να έρθουν αυτές οι πολυπόθητες διακοπές. Σχεδίαζα θυμάμαι στο μυαλό μου, τι θα έπαιρνα μαζί μου, απο ρούχα μέχρι τσάντες και παπούτσια. Έβγαζα οοοολο το ερμάρι και το έβαζα στην βαλίτσα μου.. Ποτέ δεν ήξερα τι ρουχα θα θέλω να φορέσω οπότε τα έπαιρνα όλα (χιχιχι).

Ονειρευόμουνα τις στιγμες με τους χωριανούς φίλους μου, να περιμένω πως και πως να τους δω και να τους αγκαλιάσω.Το καλοκαίρι στο χωριό ήταν πάντα μεγάλη χαρά για μενα. Δεν μπορούσα να σκεφτώ τον εαυτό μου να πηγαίνει διακοπές κάπου αλλού. Δεν μπορούσα να σκεφτώ να ξυπνήσω το πρωι και να μην είναι έτοιμο το πρόγευμα απο τα χέρια της γιαγιούλας μου.. 

Στο μεταξύ είμαι από τα ''τυχερά'' άτομα που και οι δύο γονείς κατάγονται από το ίδιο μέρος - μια μέρα θα σας γράψω για το χωριό μου - και δεν είχα πρόβλημα για το που να πάω και που να μείνω. Είχα πάντα δυο επιλογές. 

Πόσο μου λειπουν αυτές οι στιγμές. Να βολτάρω στα σοκάκια του χωριού, να γελάω,να τραγουδάω. Να κάθομαι τα βράδια να χαζεύω τα αστέρια παρέα με την γλυκιά μελωδία μια κιθάρας που έπαιζε πάντα μαζί μας.. Να πηγαίνω με τους φίλους για καφεδάκι και κουβεντούλα μέχρι τις πρωινές ώρες.
Να παραπονιέται η γιαγιά πως άργησα να πάω στο σπίτι και εγώ πάντα να έχω μια έτοιμη δικαιολογία. 

Τώρα που τα χρόνια έχουν περάσει τα πράγματα έχουν αλλάξει εντελώς. Οι φιλίες σχεδόν έχουν σβήσει και έχουν γίνει όμορφες αναμνήσεις. 
Πνιγμένοι στο χάος των υποχρεώσεων μας μένει πια πολύ λίγος χρόνος για τις διακοπές. Τα τελευταία δύο χρόνια δεν θυμάμαι να τις έχω απολαύσει καθόλου. Δυστυχώς δεν το επιτρέπει η φύση της δουλίτσας μου μιας και το να εχεις οικογενειακή επιχείρηση δεν είναι οτι πιο εύκολο. 

Είναι στιγμες που πιάνω τον εαυτό μου να ονειροπολεί και να σκέφτεται πόσο πολύ θα ήθελε να ζήσει αυτές τις ξεγνοιαστες στιγμες που το μονο που πρόσφεραν ήταν χαρά και ηρεμία. Αλήθεια. Πόσο αλλάζει η ζωή μας με την πάροδο του χρόνου... 

Φέτος κατάφερα να ξεκλέψω 3 μερούλες... Ναι, επιτέλους θα απολαύσω έστω και αυτό το λίγο των διακοπών. Διάλεξα να τις περάσω με φιλαράκια.. Άτομα που είναι κοντά μου εδώ και χρόνια και ζουν και αυτοί στην ίδια κατάσταση.. Θα μου πείτε τι να σου κάνουν τόσες λιγες μέρες ? Καλά καλά να ξεκουραστείς δεν προλαβαίνεις. Ελα ντε... Για μένα ξεκούραση είναι να βρίσκομαι με αγαπημένα πρόσωπα, έστω και για αυτό το λίγο χρονικό διάστημα. Ξέρω πως θα αλλάξει η ψυχολογία μου, ξέρω πως θα περάσω καλά, γιατι πραγματικά το χρειάζομαι μετά από μια αρκετά δύσκολη προσωπική περίοδο....

Εύχομαι σε όλους καλή ξεκούραση, να περάσετε τέλεια ότι και αν κάνετε και να απολαύσετε αυτές τις μέρες ξεκούρασης και ηρεμίας. 
Θα τα πούμε με το καλό απο βδομάδας, εκτός και αν καταφέρω να ξεκλέψω λίιιιιιιγο χρόνο !
A! Και μην ξεχάσω! Χρόνια Πολλά και καλα σε όσους γιορτάζουν ! 





Φιλάκια
Μαρία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω