13.7.13

Παρασκευή βράδυ.. Νοσταλγώ...




                                                       
Νοσταλγώ ....
Τις στιγμές που ήμουν παιδί και έτρεχα ανέμελα απο δω και απο κει ..
Τότε που δεν είχα τίποτε άσχημα να σκεφτώ, τίποτα να με ανησυχεί.
Νοσταλγώ...
Τις διακοπές που περνούσα στο χωριό παρέα με τους φίλους μου..
Στιγμές αξέχαστες, λες και δεν υπήρχε άλλη εποχή.
Νοσταλγώ...
Τις ώρες που περίμενα καρφωμένη στο παράθυρο μπας και δω αυτόν που είχα ερωτευτεί.
Νοσταλγω...
Να καθίσω μπροστά στην τηλεόραση και να παρακολουθήσω για ώρες τα αγαπημένα μου προγράμματα.
Νοσταλγώ..
Τις στιγμές που έπιανα τον εαυτό μου να ονειρεύεται παρέα με αγαπημένα τραγούδια.. 
Νοσταλγώ...
Τις βραδυνές βόλτες στην θάλασσα.. Που την χάζευα και χανόμουν στην θέα της. Που ήταν η παρηγόρια της μοναξιάς μου... 
Νοσταλγώ..
Να βγω μια βόλτα χωρίς να με νοιαζει τι ώρα θα επιστρέψω σπίτι. Χωρίς να υπάρχει κάπιος να με περιμένει.. 
Νοσταλγώ...
Να κοιμηθώ και να ξυπνήσω ότι ώρα θέλω ξέροντας πως έχω μια μέρα αφιερωμένη σε μένα και μόνο.Να κάνω αυτά που η ψυχή μου επιθυμεί.
Νοσταλγώ...
Να πάω στα μαγαζιά και να αγοράσω ότι γουστάρω.. Να νιώσω ξανά ωραία και γοητευτική.
Νοσταλγώ..
Να βάλω τα καλά μου και να περάσω όμορφα με παρέα.  
Νοσταλγώ.. 
Να πάω ταξιδάκι. Κάπου μακριά. Φτάνει να ξεφύγω από τον εφιάλτη της ρουτίνας
Νοσταλγώ.
Την στιγμή που θα ξυπνήσω και θα πω.. ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!
Νοσταλγώ... 

ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ !!!



    

~MaRia~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια όλων είναι καλοδεχούμενα εφόσον δεν προσβάλλουν τον συγγραφέα και τον αναγνώστη,
Ευχαριστω